Cea mai mare greseala!

Sa pui accent prea mult pe retele de social-media.

De ce?

Iti va fi dificil sa convertesti in clienti platitori, va fi nevoie de masuri suplimentare, deoarece in acest caz esti la mila platformelor sociale.

Like-urile, emoticourile din social-media, pot fi doar o exprimare din obisnuinta sau o exprimare superficiala. De cele mai multe ori, conectarea nu este una profunda.

 

Cheia spre o audienta in crestere

Consta in a conduce oamenii spre ceea ce este al tau: poate fi site-ul tau web, poate fi platforma ta, ceva ceea ce tu controlezi.

Condu traficul spre si pentru site-ul tau. Site-ul este baza afacerii tale: aici oamenii achizitioneaza, aici intra in contact, aici se inscriu si se inregistreaza.

Pe site-ul tau poti crea ceea ce oamenii isi doresc si  ceea ce ei au nevoie, pentru ca iti vor spune asta in mod personal.

 

Tine minte!

Site-ul tau nu poate fi luat de la tine, platformele pot disparea, isi pot schimba politica si poate sa difere de viziunea ta.

Traficul pe site duce la o lista de discutii mai mare: cei care accepta sa isi dea emailul -vor subscrie; adeptii din social media trebuie sa ajunga la site-ul tau;

participantii la webinarii, ascultatorii de podcast, toti trebuie, intr-un fel sau altul sa se conecteze cu site-ul tau.

 

5+1 CHEI PENTRU DEBLOCAREA SUCCESULUI

Cheia 1: Consistenta

Cu cat eliberezi mai mult continut relevant in mod regulat, cu atat mai bine pentru afacerea ta.

Cheia 2: Promovarea

Canalele de social -media : Facebook live, povestile Insta, lista ta de email marketing, LinkedIn; o promovare inteligenta si bine tintita.

Cheia 3: Simplificati partajarea

Butoanele si linkurile de partajare trebuie sa fie usor de accesat si distribuit; sa existe acces la arhive; sa existe legaturi la posturile care exista.

Cheia 4: Continut repropus

Ce ai creat la un moment dat, modifica, upgradeaza, combina si recreeaza; utilizeaza pentru webinarii, podcasturi, si pentru crearea de continut video, etc.

Cheia 5: Continut forma lunga

Are de a face cu lungimea continutului, descopera cele mai bune practici, in asa fel incat sa dezvolti un ranking din ce in ce mai bun in Google.

Continutul ultimate

Creeaza un continut de top pentru industria ta, pe care sa il oferi  aproape gratuit,  oamenii isi vor aminti aceasta si vor mai cauta afacerea ta, datorita acestui continut. Insa sa nu ramana un gest singular.

CUM SA TE DIFERENTIEZI

Oamenii se plictisesc de aceleasi lucruri vechi, dar isi amintesc cu incantare de ceva nou si diferit

TALENT

Fii intradevar foarte bun in si la ce faci. Ca esti la inceput nu este o scuza, ci este mai degraba o mare provocare si oportunitate. Este sansa ta sa pornesti excelent.

OFERTELE

Vino cu produse/servicii care nu au mai fost acolo inainte sau care sunt foarte diferite de ceea ce exista deja in industria ta. Tu trebuie sa aduci plus valoare observabila inediat.

MARKETING

Abordare noua. Atunci cand te desfasori si oamenii intra in contact cu tine sa existe acel ''aha!'' in continutul tau de marketing. Vezi ce exista si ce poti tu imbunatati la ce exista deja.

PROCESUL

Ai un mod mai bun de a face lucrurile? Iesi din standardul industriei si fa-o pe propriul drum. Nu iti fie teama sa incerci ceva diferit, s-ar putea ca propunerea ta sa castige masele de oameni.

BRANDING

Prima ta impresie trebuie sa fie pozitiva, puternica, distinctiva. De cele mai multe ori, impresiile viitoare se construiesc pe primele impresii. Asa ca depune efort inca de la inceput.

ARATA-TI RECUNOSTINTA

Este si misiunea afacerii tale, sa ofere oamenilor inapoi din ce a primit. Atunci cand vei incepe sa ai din ce in ce mai multi bani, nu uita ca altii sunt mai dezavantajati decat tine si ar aproba sprijinul tau dezinteresat.

NETWORKING SI COLABORARE

Daca vrei ca afacerea ta sa creasca, trebuie sa fii intre oamenii potriviti

IN SOCIAL-MEDIA

Interactioneaza cu ''afaceri surori'' si care impartasesc un public similar cu publicul tau.

IN EVENIMENTE

Fii impreuna cu alti antreprenori si investitori la intalniri,conferinte si workshop-uri.

IN GRUPURI

Gaseste grupurile relevante si interactioneaza in mod regulat cu oamenii activi din ele.

Aceste informatii devin valoroase pentru tine, doar in masura in care incepi sa le aplici in afacerea ta.

Cu cat vei crea mai mult continut valoros, cu atat vei deveni din ce in ce mai bun in ceea ce faci.Impactul in business-ul tau va fi pe masura.

Spor in construirea startup-ului tau!